erre a pozícióra jelentkezik

purchasing compliance officer

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Budapest, Budapest,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 27 március 2025,
    referencia szám 35049,
    Cégleírás / Organisation/Department Szeretnél olyan feladatkörben dolgozni, ahol globálisan támogathatod az összes beszerzési csapatot a cégen belül? Szívesen vennél részt különböző folyamatok kialakításában és rendszerek bevezetésében? Fontos számodra a stabilitás, a pozitív és támogató munkahelyi légkörilletve a rugalmasság a munkavégzés tekintetében? Az automatizálásban csúcspozíciót elfoglaló ügyfelünk számára Purchasing Compliance Officer munkatársat keresünk. Pozíció leírása / Job description
    • A globális beszerzési osztály munkatársaként együttműködés a Folyamatmegfelelőségi (jogi) és a Termékmegfelelőségi (PCC) osztályokkal
    • Meglévő és új jogi követelmények folyamatos monitorozása, valamint ezek hatásának vizsgálata az üzleti folyamatokra. Az ezekből származtatott intézkedések meghatározásáért, bevezetéséért és ellenőrzéséért való felelősség
    • Külső auditorokkal való együttműködés és megfelelőségi auditokban való részvétel
    • Szolgáltatók/Szállítók támogatása a megfelelőségi szabályozás területén, valamint a szükséges jelentések és a dokumentációk biztosítása
    • Beszerzéssel kapcsolatos megfelelőségi kérdések megválaszolása munkatársak, beszállítók és külső érintettek számára
    • A beszerzési osztály munkatársainak támogatása és képzése
    • Beszerzési folyamatok elemzése, valamint a vállalat Fenntarthatósági Stratégiájának megfelelő továbbfejlesztése
    • Új IT-folyamatok és szoftvermegoldások bevezetése és támogatása a beszerzés területén
    • Területi riportok készítése, szükséges adatok biztosítása döntések előkészítéséhez
    • Projektmenedzsment tevékenységek támogatása
    Elvárások / Requirements
    • Gazdálkodási és menedzsment területen szerzett diploma vagy hasonló tanulmányok műszaki ismeretekkel; alternatívaként kereskedelmi végzettség és tapasztalat
    • Projektmenedzsment szakértelem, valamint analitikus gondolkódásmód
    • MS Office alkalmazások, vállalatirányítási rendszerek, SRM ismerete (pl: SAP, JAGGAER és további szoftvermegoldások ismerete)
    • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
    • Utazási hajlandóság

     

    Amit kínálunk / Offer
    • Lehetőség hibrid vagy teljes távmunkában való munkavégzésre 
    • Több, mint 30 éves magyarországi múlt – stabil háttér
    • Home office lehetőség
    • Rugalmas munkaidő
    • Versenyképes cafeteria
    • Munkába járási támogatás
    • Saját étterem
    • Kiemelkedően jó munka-magánélet egyensúly (dolgozói elégedettségmérés alapján)
    • Dolgozói vásárlási kedvezmények városszerte
    • Alapítványi támogatások
    Kapcsolattartó / Information

    Ha az álláslehetőség felkeltette az érdeklődéset, jelentkezz!