erre a pozícióra jelentkezik

raktári adminisztrátor

Az állásra való jelentkezéshez szükséges, hogy rendelkezzen felhasználói fiókkal. Ez az űrlap segít abban, hogy egyszerre tudjon regisztrálni, és az állásra is jelentkezni.

személyes adatok

  • 8 karakter
  • 1 kisbetű
  • 1 nagybetű
  • 1 szám
fájl hozzáadása húzza ide a fájlt

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / maximum 8 mb

húzza ide a fájlt

    erre a pozícióra jelentkezik

    helyszín Dunaharaszti, Pest,
    állás típus Határozatlan idejű,
    megjelenés dátuma 7 április 2025,
    referencia szám 36302,
    Cégleírás / Organisation/Department

    több, mint 10 éves múlttal rendelkező, folyamatosan fejlődő partnerünk ADMINISZTRÁTORT keres csapatába. Szállítmányozással és raktározással foglalkozó vállalkozásként minden nap meghódítják az utakat. Csatlakozz hozzájuk segítségünkkel!

    Pozíció leírása / Job description

    mik lesznek a feladataid?

    • termékek bevételezési folyamatainak ellátása
    • áttárolási folyamatok kezelése, a kiszállítások során felmerülő könyvelési tevékenységek elvégzése
    • HACCP és ISO szabályokkal kapcsolatos nyomtatványok kezelése, az előírások betartatása
    • sofőrok fogadása, tájékoztatása
    • fuvarok indítása, elszámoltatása, fuvarszervezéssel kapcsolatos adminisztratív tevékenység
    • szükséges okmányok kezelése, rendszerezése
    • kommunikáció a társosztályok, alvállalkozók felé
    Elvárások / Requirements

    erre van szükség a sikeres pályázathoz:

    • érettségi bizonyítvány
    • magabiztos MS Excel tudás
    • minimum alapfokú angol nyelvtudás
    • több műszakos munkarendben történő munkavégzésre (hétfőtől péntekig)
    • jó kommunikációs képesség, precíz és pontos munkavégzés
    • előny: SAP ismerete, releváns szakmai tapasztalat, EKAER ismerete
    Amit kínálunk / Offer
    • hosszútávú munkalehetőség egy biztos hátterű, folyamatosan fejlődő nemzetközi logisztikai vállalatnál
    • cafeteria, negyedéves teljesítményalapú bónusz és éves pénzügyi prémium, egészségbiztosítás
    • 40% műszakpótlék 18.00-06.00 óra közötti munkavégzés esetén
    • Budapest irányából ingyenes vállalati busz / saját autó használata esetén munkábajárási támogatás
    Kapcsolattartó / Information

    bővebb információért keress ezen az e-mail címen: timea.gal@randstad.hu