erre a pozícióra jelentkezik
Ügyfelünk nemzetközi csapatába keresünk egy ügyfélközpontú, precíz és motivált kollégát, aki a szerviz- és karbantartási szolgáltatások támogatásában, fejlesztésében és adminisztrációjában vállalna kulcsszerepet.
Pozíció leírása / Job descriptionSzerviz- és karbantartási programok támogatása és fejlesztése
Kapcsolattartás az ügyfelekkel új szolgáltatásokkal, bővítésekkel, hosszabbításokkal kapcsolatban
Ügyféligények alapján testreszabott ajánlatok készítése
Ügyféladatok és szerződések naprakészen tartása Salesforce alapú rendszerekben
Éves időpont-egyeztetések és útvonaltervezés támogatása
Teljesítménykövetés, riportkészítés Salesforce dashboard segítségével
Szoros együttműködés a szerviz, értékesítési és tervezési csapattal
Üzleti lehetőségek felismerése proaktív ügyfélkommunikációval
Kereskedelmi vagy műszaki végzettség, több éves hasonló területen szerzett tapasztalat
Anyanyelvi szintű magyar és magabiztos angol nyelvtudás
Salesforce vagy ServiceMax, valamint MS Office (kiemelten Excel) ismerete
Jó kommunikációs, szervezési és elemzőkészség
Csapatorientált és megoldáskereső hozzáállás
Nemzetközi, támogató munkakörnyezet
Heti 2 nap home office
Szakmai fejlődési lehetőség
Rugalmas munkaidő
Versenyképes juttatási csomag, törvényi szabadságokkal