Cégleírás / Organisation/Department
Partnerünk egy vezető szimulációs technológiával foglalkozó vállalat, amely innovatív megoldásokat kínál a mérnöki és akadémiai szektorban. Dinamikus csapatukba keresik új Sales & Office Administrator kollégájukat.
Pozíció leírása / Job description
- Értékesítési támogatás:
- Árajánlatok készítése, számlázás, CRM rendszerek (saját és Ansys) kezelése
- Sales megbeszélések szervezése, piackutatás, lead kezelés, adatbázis karbantartás, hideghívások
- BD Manager támogatása
- Marketing támogatás:
- Marketing tevékenységek és események lebonyolítása, social media kezelése
- Irodai adminisztráció:
- Titkársági feladatok, utazásszervezés, irodai ellátás biztosítása
- Pályázatok előkészítése és menedzselése, kapcsolattartás a könyvelővel
Elvárások / Requirements
- Felsőfokú végzettség (üzleti, marketing, kereskedelmi vagy kommunikációs területen)
- Minimum 3 év releváns adminisztratív tapasztalat
- Kiváló magyar és angol nyelvtudás
- Szervezettség, precizitás, multitasking
- Kiemelkedő kommunikációs készség
- CRM rendszerek és Microsoft Office termékek felhasználói szintű ismerete
Amit kínálunk / Offer
- Versenyképes fizetés
- Éves bónusz
- Hibrid munkavégzés
- Szakmai fejlődési lehetőség egy innovatív környezetben
- Képzések
Kapcsolattartó / Information
Jávor Dániel - daniel.javor@randstad.hu