Randstad Employer Brand Research
2019.
A Randstad Employer Branding kutatás a világ legnagyobb független felmérése a munkáltatói márkákról, amely a világgazdaság több, mint 75 százalékát lefedve 32 ország munkaerőpiacát vizsgálja. A kutatás keretében a legnagyobb munkaadók és a különböző szektorok megítélése mellett a munkaerőpiac legfontosabb mozgatórugóit vizsgáljuk. Az adatok gyűjtését és feldolgozását egy független kutatóintézet, a TNS csoport végzi a 18-65 éves korosztályban. A minta nem szerint reprezentatív, míg a 25-44 éves korosztályra nézve felülreprezentált.
felértékelődő munkahelyválasztási elvárások
A munkahelyválasztást befolyásoló három legfontosabb faktor rangsora változatlan tavalyhoz képest. Továbbra is a fizetés a leghangsúlyosabb tényező, majd ezt követi a kellemes munkahelyi légkör és a hosszú távon biztos állás megléte. A munka-magánélet egyensúlyának, a munkahely elhelyezkedésének, a sokszínű, támogató légkörnek, a társadalmi felelősségvállalásnak és a szolgáltatások, termékek minőségének a szerepe például felértékelődik: évről évre dinamikusan nő jelentőségük a munkavállalók szemében.
Randstad Employer Branding Research
különdíjak
Legvonzóbb munkaadó – Pénzintézet: K&H
Legvonzóbb munkaadó – Energetika és közműszolgáltatás: MVM Group
Legvonzóbb munkaadó – Gyógyszer- és vegyipar: Sanofi/Chinoin Zrt.
Legvonzóbb munkaadó – Szolgáltatóipar: Szerencsejáték Zrt.
Legvonzóbb munkaadó – Kiskereskedelem&HORECA: Hunguest Hotels
Legvonzóbb munkaadó – FMCG: Procter&Gamble
Legvonzóbb munkaadó – IT: Nokia
Legvonzóbb munkaadó – Telekommunikáció: Magyar Telekom
Legvonzóbb munkaadó – Szállítmányozás és logisztika: Kühne + Nagel
Legismertebb munkaadó: Spar
szeretnék többet megtudni a kutatásról.