Randstad Employer Brand Research
2021
A Randstad Employer Brand Research a világ legátfogóbb, legmélyebb független munkáltatói márkakutatása, amely több ezer vállalat közül választja ki a legvonzóbb munkaadókat. A kutatás mintegy 190,000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 34 piac 6,493 vállalatáról. Magyarországon több mint 7,600 fő vett részt a kutatásban. Az elemzés betekintést nyújt a potenciális munkavállalók munkahelyválasztási szempontjaiba és motivációiba. Miért részesítik előnyben az emberek az egyik vállalatot vagy iparágat a másikkal szemben? Mi motiválja őket arra, hogy a munkáltatójuknál maradjanak, vagy épp máshol keressenek munkalehetőséget? A 2000 óta végzett kutatást a Randstad nemzetközi kutatópartnere, a Kantar végezte. A 2021-es kutatás lekérdezése 2021. januárjában zajlott. A felmérés eredményei alapján ítélik oda évről évre a legvonzóbb munkáltatóknak járó Randstad Award díjakat.
Randstad Employer Branding Research
különdíjak.
Legvonzóbb munkaadó – Pénzintézet: Magyar Nemzeti Bank
Legvonzóbb munkaadó – Energetika és közműszolgáltatás: MVM Csoport
Legvonzóbb munkaadó – Gyógyszer- és vegyipar: Sanofi
Legvonzóbb munkaadó – HORECA: Kempinski
Legvonzóbb munkaadó – Kiskereskedelem: Ikea
Legvonzóbb munkaadó – FMCG: Coca-Cola
Legvonzóbb munkaadó – Telekommunikáció: Magyar Telekom
Legvonzóbb munkaadó – Szállítmányozás és logisztika: WizzAir
Legvonzóbb munkaadó – Információ Technológia: LogMeIn
Legvonzóbb munkaadó – Szolgáltatások: Budapest Airport
Legvonzóbb munkaadó – Üzleti szolgáltatások: Sony
Legvonzóbb munkaadó – Ingatlanfejlesztés: Market
Legismertebb munkaadó: Tesco