Randstad Employer Brand Research
2022
A Randstad Employer Brand Research a világ legátfogóbb, legmélyebb független munkáltatói márkakutatása, amely több ezer vállalat közül választja ki a legvonzóbb munkaadókat. A kutatás közel 163,000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 31 piac 5,944 vállalatáról. Magyarországon közel 7,800 fő vett részt a kutatásban. Az elemzés betekintést nyújt a potenciális munkavállalók munkahelyválasztási szempontjaiba és motivációiba. A 2000 óta végzett kutatást a Randstad nemzetközi kutatópartnere, a Kantar végezte. Az aktuális kutatás lekérdezése 2022 januárjában zajlott. A felmérés eredményei alapján ítélik oda évről évre a legvonzóbb munkáltatóknak járó Randstad Award díjakat.
Randstad Employer Branding Research
különdíjak.
Legvonzóbb munkaadó – Pénzintézet: Magyar Nemzeti Bank
Legvonzóbb munkaadó – Energetika és közműszolgáltatás: Veolia Energia Magyarország
Legvonzóbb munkaadó – Gyógyszer- és vegyipar: TEVA
Legvonzóbb munkaadó – HORECA: Kempinski
Legvonzóbb munkaadó – Kiskereskedelem: Ikea
Legvonzóbb munkaadó – FMCG: Coca-Cola
Legvonzóbb munkaadó – Telekommunikáció: Telenor (Yettel)
Legvonzóbb munkaadó – Szállítmányozás és logisztika: WizzAir
Legvonzóbb munkaadó – Információ Technológia: Microsoft
Legvonzóbb munkaadó – Szolgáltatások: Szerencsejáték Zrt.
Legvonzóbb munkaadó – Üzleti szolgáltatások: Estée Lauder
Legvonzóbb munkaadó – Ingatlanfejlesztés: DVM Group
Legismertebb munkaadó: Tesco
Nívó díj: Magyar Telekom
Nívódíj – Hall of Fame
A „Hall of fame” az egyik legnagyobb kitüntetés, annak elismerése, hogy egy vállalat évek óta élvezi az ország valamennyi demográfiai csoportjának szimpátiáját. Adott vállalat akkor kerülhet be a Hírességek Csarnokába, ha öt éven belül negyedik alkalommal is sikerül elnyerni a Randstad Employer Brand Research díját.