Multinacionális ügyfelünk bővülő csapatába keresünk ügyfélszolgálati specialista pozícióba új kollégát.
Pozíció leírása / Job descriptionKapcsolattartás a vevőkkel, beérkező megkeresések (rendelések, reklamációk, információk) kezelése
Ügyféligények és elvárások folyamatos monitorozása, vevői auditokon és látogatásokon való részvétel
Vevői megrendelése rögzítése ERP rendszerben, szoros együttműködés a gyártási és logisztikai csapatokkal
Szállítások ütemezése és nyomon követése, valamint a szükséges dokumentációk előkészítése
Ügyfélpanaszok és reklamációk kezelése, továbbítása a minőségbiztosítási csapat felé, problémamegoldás koordinálása
Ügyféladatok és rendelési információk naprakészen tartása ERP és CRM rendszerekben, heti/havi riportok készítése
Folyamatos kapcsolattartás az értékesítési, gyártási és logisztikai részlegekkel
Részvétel belső folyamatfejlesztési projektekben, vevői elégedettség nyomon követése és javítására javaslatok megfogalmazása
- Legalább 2-3 év tapasztalat ügyfélszolgálati pozícióban
Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás
Minimum középfokú végzettség
- B kategóriás jogosítvány és saját autó
Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Ügyfélközpontú gondolkodásmód, proaktivitás
- Magabiztos számítógépes ismeretek
Hosszútávú fejlődési és előrelépési lehetőség
Cafeteria juttatás
Munkábajárási támogatás
Aktív részvételi lehetőség a belső folyamatok kialakításában
Stabil, nemzetközi háttér és támogató csapat