megtérülő befektetés.
A munkáltatói márkaépítés több, mint a tehetségek megszerzése és megtartása: egy folyamatos befektetés a kézzelfogható megtérülésért, amit nem lehet átmenetileg felfüggeszteni.
Az employer branding stratégia egy hosszútávú elköteleződés, ami folyamatos márkaépítést kíván, de nagyon fontos a részletek rendszeres finomhangolása és a különböző célcsoportok közötti differenciálás, mivel a munkavállalói igények folyamatosan változnak a gazdasági és társadalmi változások mentén.
Ezek megismerésében segít a világ legátfogóbb, független munkáltatói márkakutatása a Randstad Employer Brand Research, amely Magyarországon 7568 fő részvételével zajlott.
adatok az Ön igényei szerint.
A kutatás magyarországi adatai az alábbi hatféle szűrési feltétel mentén elemezhetők:
- nem
- régió
- megye
- korcsoport
- generáció
- végzettség
testre szabott riport Önnek
Idén először vásárolhat személyre szabott riportot az országos adatokból, hogy megismerje a potenciális munkavállalók munkahelyválasztási szempontjait. Tekintse meg adatszolgáltatási ajánlatunkat a további részletekért.
kérjen ajánlatot.